10
Dub
Off

REKLAMA, VHODNÝ ZPŮSOB PROPAGACE PRO ZAČÍNAJÍCÍ PODNIKATELE?

V současné době si mnoho lidí zvolí formu podnikání jako způsob obživy namísto zaměstnaneckého poměru. Zahájit podnikání není v současné době příliš složité, avšak jak objevit nové zákazníky (odběratelé), ze kterých se stanou pravidelní zákazníci.
 obálky u schránky
Je vhodné zvolit reklamu jako způsob propagace, jedná se o vhodný způsob propagace pro začínající podnikatele a jakou formu reklamy zvolit – televize, noviny, rádio, internet?
 
Reklama má vliv na širokou veřejnost, přiznejme si, že téměř každého z nás jednou reklama ovlivnila natolik, že jsme se rozhodli dané zboží nebo službu nakoupit. Reklama však není levná záležitost, zvlášť tedy pro začínajícího podnikatele.  Jakou formu reklamy zvolit, je vhodnou formou reklamy pro začínajícího podnikatele např. internet. Dle mého názoru ano, především internet je vhodný pro začínajícího podnikatele. Jedná se o formu v porovnání
s ostatními druhy reklam levnější. Forma reklamy přes internet je také velmi účinná vzhledem
k tomu, že v současné době využívá internet stále větší množství lidí. Reklama na internetu ovlivňuje značné množství lidí. Vhodnou formou je např. reklama na sociální sítích.
 
V porovnání s ostatními formami reklamy, např. televizní reklama, je internetová reklama mnoho násobně levnější. A je tedy reklama v televizi účinnější? Reklama v televizi je zajisté velmi účinná, lidé sledují reklamanu např. v průběhu sledování jejich oblíbeného filmu, reklama v televizi může osobu tuto reklamu sledující ovlivnit např. i barvami, hlasy nebo např. melodií, kterou si poté osoba sledující tuto reklama „pobrukuje“.
 promítačka filmů
A jak by se tedy měl začínající podnikatel rozhodnout, jako formu reklamy zvolit při „rozjezdu podnikání“. Záleží jakým množstvím finančních prostředků začínající podnikatel disponuje,
je tedy na zvážení každého podnikatele kolik finančních prostředků chce podnikatel investovat do reklamy.
Každý podnikatel musí zvážit, jak velké výnosy mu daná reklama přinese a zda je daná reklama výhodná pro jeho podnikání.